Nekad Elliot04 | Ban överklagan [Ziggy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot04

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071081556/

Ditt Hex-ID: 11000014235b454

Vad är din discord tagg? Elliot#4129

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? för otroligt skitigt rollspel på sjukhuset.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom att vi betede oss dåligt på sjukhuset och att det fanns passienter där inne. Detta var ett bra scenario tycker iaf jag eftersom att det skulle hända i verkligheten och direkt efter vi slog sjuksköterskan 1 gång sprang vi där ifrån utan att få tag i killen vi letade efter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi letade efter en kille på sjukhuset som hade slagit mina kompisar och var skit kaxig mot alla oss. Vi fick reda på att han var inne i sjukhuset så vi sprang in och var väldigt arga och aggressiva. Sjuksköterskorna sa till oss att gå ut ett flertal gånger och det blev kaos på sjukhuset. Vi sprang runt och skrek efter killen som hade slagit mina kompisar. Det blev oroligt i sjukhuset och en sjuksköterkska sa att hon skulle ringa polisen. Hon tog upp sin mobil och började ringa. Eftersom att jag hade min kniv på mig och att vi hade bettet oss dåligt i sjukhuset efterosm att vi alla var väldigt arga så kunde jag inte riskera att bli tagen av polisen. Jag slog sjuksköterskan 1 gång så att hon skulle sluta ringa. Efter det så sprang vi ut ur sjukhuset och då blev jag bannad. Jag sa även ett flertal gånger att de inte skulle ringa polisen eftersom att det kommer komma konsikvenser då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att vi skapad ett bra scenario på sjukhuset. Jag vet inte om det finns någon regel om att ma inte får slå sjukvårds personalen men om man inte får det även om det är ett bra scenario är det inte en felaktig ban. Jag tror iaf inte att det är förbjudet inom ett scenario och därför gjorde jag det

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc,lall,suntförnuft och jag har tagit lärdom av alla mina tidigare bans och hoppas på att kunna ta lärdom av denna precis lika mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle intre slagit personalen utan gått där ifrån direkt när jag spg henne ta upp mobilen och då hon sa att hon ringde polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska inte slå sjukvårds personalen. Jag vill bara spela för att ha kul med mina vänner här på unive

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka