Nekad Elliot04 | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot04

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071081556/

Ditt Hex-ID: 11000014235b454

Vad är din discord tagg? Elliot#4129

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? för otroligt skitigt rollspel på sjukhuset.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för situationen såg väldigt dålig ut. Och att man bara fick se en liten del av hela bilden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på sjukhuset och fick vård. Mina grabbar kommer in på sjukhuset och frågar efter mig jag får sjukvård och går till mina grabbar och dom säger att vi ska göra ett rån. Och då överhör någon från personalen oss och säger att hon ska ringa polisen samtidigt som hon tar upp sin mobil. När hon ringer så slår jag henne i huvudet eftersom i verkligheten om man får ett slag så slutar man ringa och det ger mig mer tid. Efter detta så börjar jag springa ut från sjukhuset och då får jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel eftersom jag hade kunnat rpa bättre genom att slå henne och sedan ta hennes mobil och jag hade kunnat snacka lite mer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm,lall,suntförnuft och kriminell utan krimroll. och ja jag har tagit lärdom av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade slagit henne sen tagit hennes mobil och lagt på samtalet innan jag gick för att springa iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rpa bättre i situationer där folk ringer polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka