Nekad Elliot.te | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot.te

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? empire2205 och min visnings namn är skuliosis

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eliott Bulle ock han är kriminell ock håller på med gäng kriminalitet. Han gillar sanligen mycket bilar ock vapen. Han tycker vapen är roligt att hålla på med ock skjutas. Men bara i dåliga scinarion: Det var allt om min gubb hoppas ni gillar det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra som kriminell/gängkriminalitet ock kanske vill jag bli polis i framtiden så lålänge jag får det

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man får va med att kunna ändra och gö servern bättre

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag ock här kan jag ge två exempel från kriminel reglerna kapitel 5: Nummer ett: Man får verkligen inte göra mord på någon civil som befinner sig inom ett icke kriminelt område. Nummer två: När man är kriminell måste man vara diskret som alltså innebär att man ska hålla sig till kriminell kultur ock beteende

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är väldigt bra på RP för har kört de i nästan 4 år nu. Och jag kommer byta namn på steam så jag heter samma på båda på en gång.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget specielt barra att jag är duktig på rollspel

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär samt Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka