- Meddelanden
- 87
- Reaction score
- 19
+rep bra ansökan, bara sett bra rp in-game och polismyndigheten behöver verkligen en ny chef!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Tack som fan!+rep bra ansökan, bara sett bra rp in-game och polismyndigheten behöver verkligen en ny chef!
Allt för dig bby <3+rep
är det ett fake konto silahti?-rep detta är min gamla ansökan du har kopierat rakt av...
Bevisa det, tack! Annars är det där förtal och det kan du få fängelsestraff för. Nu kanske du inte är över 18, men då kan du åka in på ungdomsanstalt. Inget att ljuga om... Jag kan nämligen bevisa motsatsen ;D-rep detta är min gamla ansökan du har kopierat rakt av...
Bevisa motsatsen.Bevisa det, tack! Annars är det där förtal och det kan du få fängelsestraff för. Nu kanske du inte är över 18, men då kan du åka in på ungdomsanstalt. Inget att ljuga om... Jag kan nämligen bevisa motsatsen ;D
Man är oskyldig tills motsatsen är bevisad, du kan bara gå in på dokumentet jag delat i slutet av min text och kolla historiken, där kan du se att jag skrivit varje bokstav i den textenBevisa motsatsen.
Du är oskyldig tills motsatsen är bevisad, men nu sa du ju att du faktiskt kunde bevisa motsatsen, fram med bevisen!Man är oskyldig tills motsatsen är bevisad, du kan bara gå in på dokumentet jag delat i slutet av min text och kolla historiken, där kan du se att jag skrivit varje bokstav i den texten![]()
Som jag sa till dig, i det meddelandet du just där svarade på skriver jag hur du ska göra för att se historiken: https://docs.google.com/document/d/1V4ZO5b2eWC5iDWCyiruQrO6x1TgWzg6bS9mEbt0SdP4/edit Där har du länken om du inte lyckades hitta denDu är oskyldig tills motsatsen är bevisad, men nu sa du ju att du faktiskt kunde bevisa motsatsen, fram med bevisen!