Accepterad Elliot.L | Anmäl en servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot.L

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Ljung

Vad heter du på discord? Björken#9060

Vad heter personen du ska anmäla på discord? Max1zy#2716

Vad har han gjort fel? Han bannade inte en person som Copbaitade och körde 300+ inne i stan, dvs Sunt förnuft. Han säger själv att han satt i samma bil vilket gör det otroligt lätt att banna honom. Detta är ett uppenbart fel som han gjorde och han nämner själv i PM att det var hans kompis, dett abetyder att han Permabusear eller Favoritiseringspåverkas, detta betyder att hans val påverkas av vilken bekantskap han har med personen. Detta är uppenbara fel som man inte ska göra som SV.

Har du bevis? Ja, flertal, hade helst Skärmdelat hela vår konvberation i PM. Lite svårt att skicka bild på en hel konversation.

Va någon annan med i händelsen? Har bevis och har en del vittnen iform av en hel del sjv då dem satt i DC då vi hade UTB samtidigt som han susa förbi.

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? Yep, har försökt men han tycker att jag gjort fel som banat honom, då han i mina ögon körde bilen, han påstår att det var någon annan vilket även betyder att han inte bannat en person som borde varit bannad. Hade gärna tagit detta i VC för att kunan förklara bättre. Svårt att förklara i text.

Hej Elliot.L!

Vi kan bestämma mer i PM om när du kan hoppa support och visa. Vi tar det därifrån! Kontakta mig på discord!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka