Nekad Elliot askelin | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot askelin

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199129561539/

Vad är ditt namn i verkligheten? elliot askelin

Vad är ditt discord namn? heage

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2007

Berätta om din karaktär. hejsan jag heter elliot askelin och är 29 år gammal jag älskar bilar och även cyklar. jag är en hårt arbetande person med många drömmar. jag har bott i stan i snart ett halvår och är väldigt nöjd med beslutet eftersom jag har träffat ett par kompisar och dom flesta personerna är väldigt trevliga och snälla men inte alla är tyvärr så men det kanske jag kan fixa jag hade en idea att gå runt till folk och säga nåt snällt till dom t.e.x vilken fett bil du har. det har gått bra jag sa till en kille att han hade en snygg lambo och han var så rik att han gav mig en miljon kronor och sen dess har jag köpt en bil till mig själv och killen jag fick pengarna ifrån. jag älskar även när folk kommenterar mig eller min bil där ger man gärna en grattis skjuts var som helst

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag gillar att hjälpa andra, jag kan bidra med en bättre dag och jag kan även bidra med hårt jobbande. jag kommer göra så gott jag kan för att kunna göra stan till ett bättre ställe igenom t.e.x skriva en snäll sak på twitter eller sälja en bil väldigt billigt på blocket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en välbyggd stad med många snälla bra personer. det är en svensk stad. det finns jobb till alla. där finns allt man kan begära

Hur hittade du Unive? jag hittade de igenom en twicth streamer på tiktok som värkade ha roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ha så mycket pengar att jag kan ge personer i nöd inprensipt vad dom vill som en bil.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att göra stan till ett roligare ställe för alla och underlätta för dom som har det jobbigt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej va innan men det var mer än ett halv år sen i riktig tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka