Nekad Elli | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elli

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ellie

Vad är ditt discord namn? Elli-king

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Melissa är en 18-årig tjej som bor i en liten kuststad. Hon har en stor passion för konst och musik, något som hennes lärare till föräldrar alltid har stöttat. Melissa har en äldre bror, Erik, som studerar till ingenjör, och de har alltid haft ett starkt band. Familjens golden retriever Max, det är Melissas trogna följeslagare.

Under somrarna i familjens sommarstuga fann Melissa inspiration i naturen och havet. Hon älskar att måla landskap och havsmotiv och har ställt ut sina verk på det lokala konstgalleriet. Förutom att måla spelar hon gitarr och sjunger i ett lokalt band.

I skolan deltog Melissa i flera konst- och musiktävlingar och vann flera priser. Nu planerar hon att söka till en konstskola för att vidareutveckla sina färdigheter. Hon är också volontär på ett ungdomscenter där hon leder konstworkshops för barn och ungdomar, med målet att inspirera andra att följa sina kreativa drömmar. Trots sin unga ålder har Melissa stora drömmar och en ljus framtid framför sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög social och rollspelsmässig nivå för servern. Mitt mål är att göra den så rolig och seriös som möjligt att spela på. Jag kan skapa engagerande scenarion för alla spelare och hjälpa till att höja den allmänna kvaliteten på rollspelandet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna har kul o att man inte spelar för sin egna vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått. Exemepl 1: RDM- att inte döda någon utan anledning Exempel 2: meta- att inte prata i dc när man dött Exempel 3: copbait- det är inte tillåtet att exempel trigga igång ett polis jagande exempel 4: combat logging- inte logga ut efter att man dött i ett scenario och polisen kommer

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad. Anledning: Ej tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka