Accepterad Ellez_82 | Medlem ansökning [Felix.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elivic1

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? elivic#2651

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Leif Öhman och är född 1998 och kommer från Sörbäcken och är uppvuxen där och har min släkt och familj där. Men när Leif var 16 så flyttade jag ner till Unive för att plugga på gymnasiet där Leif gick naturprogrammet och nu när Leif har fyllt 25 och tagit studenten så vill Leif bli polis som jag drömt om sen han var barn. Leifs mamma och pappa är poliser båda och han har alltid sett dom sen jag va liten och velat bli som dom. Leif har också ett intresse för bilar och han älskar verkligen ferrari och porsche.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har velat ta min rp nivå till en ny nivå då jag spelat ett tag och min nivå på rp är hög och jag känner att jag vill ta min nivå till nästa nivå och gå med som medlem i unive. Jag vill som sagt bli polis och därför tillgång till hela servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte powergamar vilket är att man spelar omänskligt och gör omänskliga handlingar om man bara spelar för makt och pengar. Ibland måste man förlora ett scenario för att rp ska bli roligare för alla personer inblandade. T.ex. ifall du har en argumentation mot någon behöver inte scenariot eskalera för att du ska vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hitta det via en vän som spelar det och är polis och jag brukar hänga med han en del på fritiden så brukar han visa hur det fungerar och det verkar vara riktigt kul på unive och det är så jag hitta servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka