Accepterad Ellez_82 | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elivic1

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? Elivic1

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Öhman och är född 1998, han är en livlig kille som älskar att vara polis och är världsfred duktig på sitt yrke, det Leif brinner mest för är sina bilar som han verkligen älskar, så som Porsche Lamborghini osv.. Leif’S bakrund är att han är född och uppvuxen i Stockholm men flytta till Skåne när han var 10 år, där då hans pappa jobba som polis och hans mamma är sjukvårdare, Leif har endast 2 syskon, Sin bror Hampus och sin andra bror Lucke. Det Leif brukar göra på sin fritid är att han meckar med sin bil som är en Porsche 911, hans drömmar i unive staden är att bli en duktig polis som är en händig och gör staden och samhället tryckt. Leifs pappa var polis innan han blev pensionär och han var en väldigt duktig insatspolis som Leif verkligen ser upp till och gillar. Leif är en väldigt lugn och trygg grabb i sitt sätt och han kan bli arg men han tar det oftast lugnt och pratar ut i situationerna han hamnar i. Leif och hans bror brukar även åka mycjet motorcykel tillsammans i staden och Hampus är en väldigt trevlig brosa till Leif och äger många motorcyklar. Leif har sin ktm 450 som har kör ofta med och tycker den är rolig men funderar på att skaffa en ny som jag lite mer kubik som han tycker är rolig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och sjukt mycket erfarenhet då jag varit medlem innan men varit bannad med allt de är löst och jag är redo för unive igen, som jag verkligen har saknat så sjukt mycket då det är en sjukt bra server och bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i ett scenario ska du inte bara spela för att vinna ett scenario, vi säger att en grabb riktar en pistol mot dig och säger att du ska gå ur bilen, men du gör inte det då är det bara för att du ska vinna scenariot, men om han gör det och du går ut ur bilen då spelar du inte bara för att du ska vinna scenarion utan motparten också.

Hur hittade du Unive? Har spelat här länge men hitta via min vän och känner nästan alla på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka