Accepterad Ellez_82 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elivic1

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis Granqvist

Ditt discordnamn: Elivic1

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2006

Varför ska just du bli staff? Jag är en väldigt bra person som älskar att hjälpa andra och jag tror att jag hade passat som staff för att göra servern mer rolig och till en bättre plats för att rpa på och även hjälpa till att ta bort de som lallar på servern som gör att rp nivån sjunker. Så mitt mål med att bli staff är att göra så att rp nivån stiger och göra unive till ännu bättre än vad den redan är, jag kan även vara väldigt aktiv inom staff arbetet och om jag inte är på unive så är jag väldigt aktiv i discord,

Jag tycker att rpn sjunker när det t.ex. är någon som krockar en bil i 200km/h och bara stannar och sen kör vidare direkt efter, det är inte realistiskt överhuvudtaget och det tycker jag är inte okej, exakt sånna situationer gör så att rp nivån sjunker och det måste förbättras.

Jag som person är väldigt målinriktad och trevlig i mitt sätt men också bestämd och gillar att det ska va ordning och reda. Jag är en väldigt bra person också för att jag vill allas bästa och inte bara lyssna på vad en säger utan att sätta sig in i en situation och kunna lyssna på bägge parternas sida för att kunna uppfatta en situation vilket är väldigt viktigt för att något ska bli rätt

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är skriv på servern minst 4 timmar om dagen men de blir typ 7-9 varje dag som jag är aktiv på servern och på discord och jag tycker det är väldigt kul, om jag blir staff kan jag även öka timmarna som jag kan vara aktiv och t.ex 3 timmar rp och 4-6 timmar staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat cirka 7-8månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja fast inte på unive

Jag har god erfarenhet som jag kan ge några commandos här nere på de vanligaste man använder inom just staff arbetet.

/toggleid - Ser allas id i närheten
/Togglename - Ser allas steam namn i närheten
/sc - skriver i staff chaten
/specoff - du slutar att speca någon
/spec (id) - Så du kan specca en person från deras perspektiv
/noclip - Gör så att du kan flyga runt och va osynlig
/ooc (text)
/freeze id - fryser en person
/unfreeze id - gör så att personen man freeza kan röra sig igen
/Revive id - Återupplever en person
/skin id - Ger personen skin så hen kan förbättra sin karaktär
/setjob (Id) (jobb) (rank)
/kick (id) (Anledning) - Kickar en person från servern så
/ban (id/Hex) (dag) (anledning)

Dessa är de som man använder mest inom staff arbetet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är redo att jobba inom allt i staff arbetet.

Senast ändrad:
Välkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka