Nekad Ellez_82 | Ansökan till Servervakt [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elivic1

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad heter du på discord? Elivic1

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vakna sen går jag in o spelar ungefär vid 14-20 sen e jag aktiv väldigt mycket på helger och sen är det senare än 20 så ibland till 23-00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Cirka 7-8 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag tror det är några, men det är saker jag har fixat och brukar allvar med det och förbättrat mig verkligen, kom min pm för bildbevis ”Discord- Elivic1

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervaktsuppgift är att underlätta för staffsen och man ska inte liksom gå o leta regelbrott utan man ska rpa som vanligt och om du märker ett regelbrott så ska du ta åtgärder på det och det underlättar även för staffs som inte behöver vara på plats hela tiden, om vi säger att en söndrig bil står på gatan så kan du t.ex, ta bort den ist för att en servervakt ska göra det vilket underlättar för alla i slutändan. Jag har varit servervakt innan och varit staff så jag kan en del comads också.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag brinner verkligen för unive älskar att spela spelet och vill i framtiden bli staff igen då jag känner att jag har mycket tid till det och finner att det är något jag tycker är roligt, men jag vill bli servervakt pga. Ha servern ren från lallare, inte ha bilar osv ivägen utan dv:a de isf, och jag vill bara hjälpa unive till Sveriges bästa rp server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när du använder dig av t .ex. Revive mitt i ett scenario då du dött i en skottlossning då säger vi att du gör /revive och lever igen och börjar skjuta.

Korruption är att vi säger att en medlem gör ett regelbrott och du väljer att /svban han och sen gör din vän ingame samma sak men du väljer att bara skita i det och inte göra något pga att ni känner varandra.

Nekad. Vill att du ska skriva nytt på Frågan "Förklara vad för uppgift en servervakt har" Kopiera inte från din gammla ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka