Nekad Ellez_82 | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elivic1

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad heter du på discord? Elivic1

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar på morgonen, sen brukar jag gå o tröna och sen kommer jag hem sätter mig o käkar och sedan går jag till datorn o kör unive och även kollar mkt på discord, jag spelar unive ungefär mellan 3-8 timmar per dag och är verkligen fast i det tycker det är väldigt väldigt roligt. Sen på kvällarna så brukar jag spela unive igen och sedan går jag o sover.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 7-8 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag tror det är några, men det är saker jag har fixat och brukar allvar med det och förbättrat mig verkligen, kom min pm för bildbevis ”Discord- Elivic1

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervaktsuppgift är att underlätta för staffsen och man ska inte liksom gå o leta regelbrott utan man ska rpa som vanligt och om du märker ett regelbrott så ska du ta åtgärder på det och det underlättar även för staffs som inte behöver vara på plats hela tiden, om vi säger att en söndrig bil står på gatan så kan du t.ex, ta bort den ist för att en servervakt ska göra det vilket underlättar för alla i slutändan. Kan även många commandos kan skriva några här nere.

/toggleid - Ser allas id i närheten
/Togglename - Ser allas steam namn i närheten
/sc - skriver i staff chaten
/specoff - du slutar att speca någon
/spec (id) - Så du kan specca en person från deras perspektiv
/noclip - Gör så att du kan flyga runt och va osynlig
/ooc (text)
/freeze id - fryser en person
/unfreeze id - gör så att personen man freeza kan röra sig igen
/Revive id - Återupplever en person
/skin id - Ger personen skin så hen kan förbättra sin karaktär
/setjob (Id) (jobb) (rank)
/kick (id) (Anledning) - Kickar en person från servern så
/ban (id/Hex) (dag) (anledning)

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli det för att utveckla rp nivån och underlätta för alla och speciellt underlätta för staffs som behövs på andra ställen också, och göra rpn roligare och få bort allt lall som finns och kunna ha en trevlig rp i alla lägen. Jag har spelat på servern länge och kan många commandos och känner mig redo för uppgiften att bli servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när du använder dina perms till din fördel som t.ex. du är i en skottlossning så kör du en /revive och börjar skjuta igen då spelar du inte för motpartens rp utan du använder dina perms för just din fördel.

Korruption är när vi säger att en medlem på servern gör ett regelbrott så bannar du säger vi och sen går din kompis och gör exakt samma regelbrott men då skiter du i det och inte gör något eller ger din kompis någon ban.

Tillbaka