Nekad Ellez_82 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elivic1

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad heter du på discord? Elivic1

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag valde detta för jag tycker det är väldigt roligt att hjälpa andra människor och få in nytt och fräscht folk till unive och jag ser det som en rolig utmaning där det händer nya saker varje dag som i mina ögon är ngt spännande och jag älskar verkligen att hjälpa människor med diverse grejer, men jag valde att söka för att jag är en extremt driven person som har mycket tid till detta och ser framemot att sätta igång med att börja ta in folk läsa medlemskaps ansökningar osv. Jag har ett extremt bra tålamod och tycker pappersarbete är väldigt roligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för jag har mycket erfarenhet då jag varit både staff och servervakt och jag kan väldigt mycket om just rp och regelr inom rp, jag har mycket erfarenhet och är en extremt driven grabb som ser framemot nya utmaningar och vill sätta igång och ta in nytt folk med nya krafter till fina unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid respektera alla människor med respekt och artighet för vi alla är olika och vi alla vet it lika mycket om vissa saker så istället för att skälla på ngn så kan man istället förklara vad som behövs förbättras och vad som behövdes utvecklas inom de stadiet. Så jag tycker man ska alltid ha respekt emot varandra och behandla alla rättvist och inte göra skilland på människor för hur dom är.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive är något man bör med ansvar och något man inte blir bara, så betydelsen är att man ska vara noga och läst regelr och inte göra regelbrott, då det kan bli tråkiga konsekvenser. Betydelsen är väldigt viktig och man ska alltid visa kärlek till själva servern och människorna på servern och inte säga massa onödiga saker om de såklart inte är ett scenario.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven jag anser är att alltid bemöta alla med respekt, alla ska känna sig välkomna och trivas på servern, man ska inte trycka ner någon pga, ljus röst osv.., se till så att alla mår bra, Det är viktigt att kunna reglerna och att man har läst igenom alla rp regelr som man får när man klarat intervjun osv, de finns även att läsa på innan du tar intervjun här på forumet.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag hade haft ett stort ansvar som jag verkligen hade tagit vara på och bevisat att jag verkligen kan. Jag hade haft ansvar för att ta medlemskaps intervjuer samt att läsa ansökningar och samt dokumenterat hur de gick, samt att skriva ut i formulera om de lyckades eller ej lyckades.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt aktiv minst 4 timmar om dagen men snitt ligger jag på 6-8 timmar om dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte just nu, är sjukt taggad och ser verkligen framemot detta, Önskar en fortsatt trevlig dag!

Nekad, visar ingen aktivitet i sin ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka