Nekad ellemaskinen30 | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? kiwiatare/ELLECOOL

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdullah Snetand

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Glad, Vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Abdullah Snetand, Han är född 2002-02-22 och är 23 år gammal. Abdullah Snetand gillar att umgås med sina vänner på fritiden och göra mycket dumma grejer. Abdullah är en väldigt hetsad grabb med adhd och dyslexi. Han älskar att umgås med sina vänner och det är han som låter mest i sitt kompisgäng. Hans uppväxt var väldigt tuff, mamman och pappan till Abdullah hade inget jobb pågrund av att de var invandrare och inte var svenska medborgare. Det gjorde att dem fick sin enda lön genom A-Kassan. Abdullah levde upp i ett fattigt hus med inte mycket mat i kylskåpet. Abdullah gick även förr på en del sporter men fick sluta tidigt pågrund av att det kostade för mycket pengar. Abdullah hade det tufft hemma men också i skolan där han inte kunde koncentrera sig pågrund av att han hade adhd och dyslexi. På hans fritid som ung gjorde han mycket bus på rasterna och firtiden. Han smällde fyrverkerier i brevlådor gjorde graffiti och blev polisanmäld flera gånger under hans uppväxt. Han gick ut 9:an med nästan F i varje ämne och en prick i registret. Han kunde därför inte söka en linje i gymnasiet och blev kvar hemma på dagarna. Hans kompis som gick i Abdullah klass hamnade i samma väg. Nu funderar jag och han på att börja gå med i gäng och beckna för att tjäna sina första pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och kreativ men även social rp där alla har det roligt för både parterna. Jag kommer bjuda in folk till scenarion och prata med så många som jag kan och inte göra för hetsiga beslut. Jag kommer även att följa serverns regler och se till att andra folk på servern gör det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte alltid ska spela scenariot för din vinst. T.ex. Efter ett bankrån och du krockar med din bil så kan du faktiskt gå ut med händerna uppe för rpn skull och inte börja skjuta folk. Man ger och tar i scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Meta gaming, OOC-snack osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Svara ärligt och utförligt på frågan: Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka