Nekad ellegg77 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ellegg77

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? ellegg77

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dante Sanches 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kaxig, livsnjutare, glädjespridare.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har haft en svår uppväxt i ett kriminellt umgänge, han har inga barn eller familj. Hans mamma och pappa var väldigt elaka eftersom dom misshandlade Dante. När Dante gick i skolan så var det väldigt svårt för honom att koncentrera under lektionerna för att han tänkte på hur hårt misshandlad och skadad Dante skulle bli efter skolan. Eftersom han mådde dåligt så började dumma saker ske han började gå med i gäng och begå en massa butiks rån samt andra brått. Dante hade en storebror han gick tyvärr bort när Dante var bara 16 år. Dantes bror hette Theo och var 20 år när han blev mördad under en skottlossning. Skottlossningen skädde 2014 för 8 år sedan. Dante tog nästan livet av sig när mordet skädde det var även Theo som introducerade honom till gäng kriminaliteten. Dante var tvungen att flytta till Unive för att undvika problem i sin hemma stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag vill bli medlem på unive för att det finns mycket större saker man kan göra som t.ex jobba på mekonomen, marielisa eller suzies. Det vill jag göra för att jag älskar bilar och gillar att fixa de. Men med medborgarskap så kan jag ha bättre möjligheter att få jobba på mekonomen och sådana bilföretag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rpa så att alla har kul och inte bara du. Som till exempel så om någon riktar ett vapen mot dig i ett scenario så ska du inte dra ditt vapen utan du ska göra som indeviden säger.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång när jag sprang i th och jag lärde mig av mina misstgag och har adlrig gjort om det och lärde mig att läsa reglerna noggrant på servern eftersom att om man följer alla regler så är det inget problem men kan ej minnas när jag gjort deet igen (jag hade krim roll)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm: det är när man kör på en spelare med sitt fordon och använder deet som ett vaapen. Rdm: Det står för random death match och innebär att man dödar någon utav ingen somm helst anledning kan även vara at man slår någon osv. Copbait: det är att man åker fraamför en polis eller hetsar upp en polis t.ex, baraaa för att få en reaktion från polisen som t.ex snutjag osv. Clogg: det innebär att man lämnar under ett scenario för att t.ex bli rånad osv. Metagaming som innebär att man inte får prata med en kompis utanför spelet som t.ex discord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag var 2022 medlem innan deet kom test medlem och då blev av med min medlemsroll och alla andra rollersom jag hade. Och undraaarr då om det är möjligt att få tillbaka den rollen (om jag blir godkänd). Annars var det allt för mig, tack för din tid.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka