Nekad ellegg77 | Beslut Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ellegg77

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
8
Ditt discord namn: ellegg77

Ditt Hex-ID: 11000014c4e951a

Vad för typ av beslut gäller det? Servervakt abuse alltså indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Issa

Varför tror du själv att beslutet togs? För det ser ganska dåligt ut och beslutet togs troligen eftersom det ur staffperspektiv kan se ut som att jag använde mina perms mitt i ett aktivt scenario, vilket i loggs och utan kontext kan uppfattas som sv abuse även om det inte var min avsikt

Hur är beslutet felaktigt? Från mitt perspektiv var beslutet felaktigt eftersom kicken inte gjordes för egen vinning eller maktmissbruk, utan i ett försök att rädda ett redan förstört scenario. Scenariotvar i södras (vår alliians) källare där ett kidnappningsscenario på bossen i vårt gängkrig pågick. Tecca, som är i samma gäng som mig, började ta sin egnen gängmedlem (jag) och placerade mig i en cell, vilket gjorde situationen oseriös och ledde till lalligt beteende från flera personer som en kedjereaktioner. Detta bröt tydligt mot seriös RP och förstörde scenariot. Jag sa till honom ig “vad håller du på med "men beteendet fortsatte. det lalliga bettende forsatte och jag blev samt slagen, samtidigt som scenariot på kidnappnng på mr white höll på. Jag har blivit lärd av den servervakt som gav mig rollen (Viktå) att om ett scenario inte går att rädda genom tillsägelser och håller på att förstöras helt, kan kick användas som sista utväg för att rädda scenariot. Min avsikt var alltså att stoppa lall och rädda kidnappningsscenariot, inte att gynna mig själv eller missbruka min roll. Om mitt agerande ändå var fel enligt reglerna tar jag ansvar för det och inser i efterhand att jag borde ha hanterat situationen annorlunda, till exempel genom att kontakta staff istället. Men tycker att alla borde få en andra chans och jag behöver även inte ha tillbaka min sv om ni då tycker att beslutet inte var felaktigt men skulle gärna vilja ha tillbaks mina andra roller. Och jag förstår ändå Issa om han inte tycker det är felaktigt med all respekt men som sagt hoppas jag att jag kan få en andra chans! Sedan även har jag nu väntat i 2 månader på att skicka beslut överklagan igen för att jag vill anse som allvarlig och seriös och jag saknar verkligen unive!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Tror inte ens det finns några klipps på det

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt?
Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka