Accepterad ellegg77 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ellegg77

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ditt discordnamn: ellegg77#8637

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har alltid velat vara något större i just unive då jag redan har varit ma och gillade ansvaret och jobbet otroligt mycket. Jag kommer lägga ner så mycket jobb jag kan och är möjlig till och utföra arbetet på ett effektivt och utförligt som möjligt då jag verkligen är arbets villig. Eftersom mitt mål på servern är att bli högt uppsatt och kunna göra bra grejer för servern som förändrar den på ett bra sätt. Jag är även stresstålig och jobbar effektivt.

Jag är en ansvars full och mogen grabb och tål det mesta som om någon skulle börja staf dissa eller vad som så löser jag det på bästa och effektivaste sättet så alla blir glada. Som sagt så vill jag göra det bästa för servern och kommer göra det som krävs för att göra servern och discorden bättre än den redan är! Jag vill kunna jobba så professionellt som möjligt på servern.

Och eftersom att jag redan har varit ma så kan jag de flesta permesen:

/ban
/svban (id) (anledning) - du bannar en person i 1 timme
/goto (id)
/bring id
/spec off
/kick (id) - kickar ut en spelare från servern men denna person kan komma in igen efter (ändrad)
/dv - du tar bort en bil i närområdet
/revive (id) - du återupplivar en spelare

/spec (id)
/ooc om man ska skriva till hela servern te.x "sluta flöda" osv
/clearchatforall rensar chatten för alla
/sc staff chat
/sv sv chatt
/m (id)
/freeze fryser en spelare
/unfreeze unfreezar en spelare
/tpm teleporterar till waypoint
/kick kickar en person från servern
/togglename ser namn över folks huvud
/toggleid ser id över folks huvud
/giveitem (id) (combat_pistol) (100) te.x
/setjob ID Jobb rank på jobbet,
/v spawnar en bil,

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? På vardagar är jag inne 15:00-23:00 men ibland lite mindre på grund av skola och läxor, o0xh på hälger ibland kan jag vara inne från kl 13:00-02:00 men det beror också på viliken dag pågrund av att jag går ut med vänner och är med familj. Men i timmar så blir det väll runt minst 5 timmar per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Snart ett år ungefär.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har erfarenheter så som MA, eftersom jag var det f ör runt 3 veckor sedan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej kan jobba inom allt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka