Accepterad ellee | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3llee_

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
3,344
Reaction score
412
Vad är ditt namn i verkligheten? Elle

Vad är ditt discord namn? Elle#9308

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Johanson. Han kommer ifrån Lidingö. Han är en 26-årig man med trots sin unga ålder en bred livserfarenhet. Hans föräldrar, Peter och Monica Johanson, är båda egen företagare som driver en familjeägd bilverkstad på Lidingö som funnits i x antal år. De har alltid funnits vid Adams sida och lärt han mycket om bilar, ärlighet och att följa sina drömmar. Hans far Peter är en erfaren mekaniker med en passion för bilar, medans Monica hanterar den administrativa sidan av verksamheten och är känd för sina professionella kunskaper. Hans farbror Karl är den som har fått Adam intresserad inom Qpark yrket då han jobbat där, och Adam har följt med sen barnsben.
Han har upplevt olika slags "yrken" i sitt liv. Från att vara en springis till en duktig bilförsäljare i en annan stad. Men nu har Adam flyttat till en ny stad och det betyder att han har nya mål och ett av de är att bli parkeringsvakt på QPark. Han har även ett stort intresse för olika bilar och en väldigt stor vilja att göra det lättare för människor att hitta parkering samt att träffa nya människor såg han detta som det perfekta tillfället att kunna göra det han vill i den nya staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till ett trevlig utbud samt bra rp för servern och samt roliga scenarion. Jag kommer att göra allt för att få en så trevlig rp miljö som möjligt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vinna sina scenarion utan man ska även låta sina motståndare vinna scenariona också. Och även ha kul under sina scenarion. Och inte hoppa support om man förlorar scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna server främst från streamern Drobz men också av mina vänner som tipsat om denna!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju! Du har 48h på dig lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka