Accepterad ellee | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3llee_

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
3,344
Reaction score
412
Vad är ditt namn i verkligheten? Elle

Vad heter du på discord? Elle#9308

Ange ditt födelsedatum 1 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag e aktiv minst 10+ timmar per dag ifall jag inte har något annat o göra. Nu på sommaren kommer jag garanterat va väldigt aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 1 månad idag!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad 1 gång tidigare.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffs/helpers på servern. Vi som servervakter ska dva,kicka eller banna vid behov. En servervakts uppgift i helhet är egentligen att hålla koll så reglerna följs av andra medlemmar på servern.
Kan ta ett exempel: En servervaakt bannar en person i en timme pga att personen har sagt/skrivit rasistiska saker. Den här servervkten som märkt att en person har skrivit flera olika rasistiska saker i chatten, bannar då den personen i 1 timme o klippar det som personen skrivit, o sedan skickar det vidare till en staff/helper som kan ta i tu me det. servervakten bannar för att personen har brutit mot reglerna på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt pågrund av att jag märkt att det finns några som åker runt o lallar samt bryter mot reglerna på servern. Jag vill även bli servervakt för att jag känner att jag vill underlätta för staffs/helpers och försöka hålla "rpn" så bra som möjligt. Jag vill stoppa dom som åker runt o lallar eller folk som failrpar, genom ban eller kicks beror på hur grovt det dom gjort är.målet med att bli servervakt är att jag ska kunna underlätta för staffsen/helpersen på servern.
Jag kan även några commands såsom:
/sv =man skriver I en chatt där bara sv o högre kan se.
/toggleid =man ser folks ID
/dv=man tar bort bilen man sitter i/står bredvid
/kick id = man kikcar en person som gjort något regelbrott/håller på o lallar
/revive =man revivar sig sjäv eller en annan genom att man skriver /revive [ID]

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption skulle kunna vara att jag skulle kicka en person bara för att personen inte lyssnar på om man säger typ "gå här ifrån" o då kickar jag för att jag tycker personen e jobbig. Eller att man typ revvar sin kompis som ligger död o skrev till dig på discord "revva mig ID: --"
Ett abuse exempel skulle kunna vara att man revvar sig själv i ett skottscenario när man dött ´för att sedan ställa sig upp o börja skjuta ner den som skjöt ner mig. ett till exempel kan va att man revvar sig själv när man är låg eller hungrig så man slipper köpa plåster/mat

Senast ändrad:
1686511883367.png
Där är bannen!

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntliga intervjun, utförliga och exemplariska svar! BRA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka