Nekad Elled | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elled

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/elled77/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Ploppo07#2355

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Ritzen och är nu 21 år gammal.

Lukas Ritzen är uppvuxen en bit utanför västerås med sina föräldrar. När Lukas var liten var han en lugn och snäll person med många kompisar men när han började 1 an på gymnasiet ändrades allt. Han fick färre kompisar eftersom de tyckte han såg konstig ut. Lukas mådde då väldigt dåligt eftersom de var så taskiga. Men en dag sade han farsa att de skulle köpa en första bil åt Lukas och då blev han glad. Efter det var det som aldrig förr han hoppade av skolan och satsade på att bli en heltids mekaniker och jobba med bilar. En dag vill han också hämnas på de som varit elaka mot han på skolan.
Han älskar att köra bil och meka på olika bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med roliga och seriösa scenarion. Jag kan också bidra med bättre rp och jag kommer också alltid bidra med att göra servern en bättre plats för alla. Jag har koll på grundreglerna och vill ha ett bra socialrp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den är intressant eftersom det är sveriges största rp server med många inne på och är en bra rp server som är rolig att spela på

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade om servern och sedan började jag spela mer och mer på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa roliga scenarion och att hjälpa till med att göra denna server en bättre plats så att alla kan komma in och bara hänga på servern och ha roligt. Jag skulle gärna vilja bli en mekaniker.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag är ganska ny inom rp men vill väldigt gärna utveckla mitt rp genom att bli medlem så jag kan skaffa ett jobb, Jag har rpat på den här server i några dagar och vill nu bli bättre på att rpa

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara Unive

Nekad, Skulle du kunna utveckla lite på hur din karaktär är som person.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka