Accepterad Ellectra | Ban överklagan ( Moberg)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ellectra

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198845458672

Ditt Hex-ID: steam:110000134c2f8f0

Vad är din discord tagg? Ellectra#9090

Vem var det som bannade dig? Moberg

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, kör en bil med sönder framfälj

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är nu i efterhand säker på att staff bannade mig utav anledningen ovan, eftersom jag fick se ett klipp på händelsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad tog jag bilen till klädbutiken för att byta om. Därefter blir jag bannad utav anledningen "Powergaming, kör en bil med sönder framfälj". Eftersom jag varken hörde eller såg att bilen saknade däck framtill skriver jag denna banöverklagan. Detta var en miss som jag i alla fall vill undvika, men tyvärr missade jag det denna gång vilket resulterade i en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det hade absolut varit en korrekt ban om jag hade begått powergaming med mening. Däremot kändes den felaktig då jag först efter min ban såg att fäljen saknade däck. Jag hade varit tacksam om jag fick ett "heads-up" i /msg eller OOC-chatten istället för att åka på ban direkt, då denna miss kan hända vem som helst.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg hur många tidigare bans jag har, däremot kommer jag ihåg att det har varit saker som har handlat om andra "missar". Det kan ha varit enkelheter som att någon har speccat mig från ett för långt avstånd och inte hört när jag rpat på skador och därefter bannat mig för powergaming. Efter detta har jag blivit mycket mer tydlig på att visa mina skador i form av /sme och liknande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det enda jag kunde ha ändrat på är att ha bättre koll på om alla däcken sitter på plats. Eller sänka musiken för att höra att jag slirar på fäljen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lär mig någonting efter varje ban. Efter denna ban får jag se till att vara med uppmärksam!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka