Accepterad Ellectra | Ansökan till Servervakt [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ellectra

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ella

Vad heter du på discord? Ellectra#9090

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under min ledighet har jag varit inne i storts sett dygnet runt. Jag loggar in klockan 12 på dagen för att sedan spela till 04-tiden. Däremot, om jag går i skola eller liknande blir det så klart kortare perioder. Men jag är fortfarande väldigt aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag vet inte exakt när jag började spela på Unive, men jag uppskattar min tidsperiod till runt 3 månader.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8 stycken gånger.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är någon som har bred kunskap inom RP och samtliga regler på servern. Gör någon fel underlättar det enormt att ha servervakter tillgängliga och redo att visa medhjälpande. Det kan handla om "småsaker" som att banna någon som missköter sig i form av VDM eller liknande.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Att vara servervakt är för mig en trygghet. Jag känner mig hjälplös när jag gång på gång ser hur spelare gör fel eller hur fel de behandlar mig. Det känns som ett viktigt ansvar för mig att kunna säga ifrån på rätt sätt och visa allvaret i motpartens snedsteg. Jag känner mig högst lämplig då jag tidigare varit servervakt och fokuserade främst på att finslipa den respekten majoriteten saknar mot kvinnorna på servern.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är någon som är mottaglig för att kunna se allt från omgivningens perspektiv. Skulle man se någon som gör fel även om du inte tar illa upp av det hjälper du servern genom att ta ett ansvar. Att ta RP-världen med ett stort allvar är nyckeln till en bra servervakt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och abuse bland servervakterna är tyvärr något jag bevittnat själv. Folk som inte värnar om sitt liv på samma sätt eftersom de enkelt kan skriva /revive anser jag ytterst oseriöst. När du är servervakt har du ett stort ansvar att använda rollen på rätt sätt. Du blir inte tilldelad den utan en skyldighet.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Tillbaka