Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot
Vad är ditt discord namn? Östis
Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Filip berg 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, snäll, vaksam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har en bakgrund med att vara polis framtidsplaner att bli polis på Unive och bli högtuppsatt
Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös RP, inte lallar, tar jobbet seriöst.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha kul i scenariot
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? NEJ
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är när du dödar någon utan någon anledning, VDM är att du kör på något utan någon anledning,
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ
Vad är ditt discord namn? Östis
Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Filip berg 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, snäll, vaksam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har en bakgrund med att vara polis framtidsplaner att bli polis på Unive och bli högtuppsatt
Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös RP, inte lallar, tar jobbet seriöst.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha kul i scenariot
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? NEJ
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är när du dödar någon utan någon anledning, VDM är att du kör på något utan någon anledning,
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ