Accepterad Elle_32 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zeno0.

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
262
Reaction score
75
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162135954/

Ditt Hex-ID: 110000147a31592

Vad är din discord tagg? zeno0.

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi lallade extremt under en polis utbildning, specifikt en kort distans utb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja som sagt så hade jag och några till lallat extremt mycket under utb och staffs såg det och då bad ledning i polisen oss att komma vc me dom och så fick vi återgärder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var verkligen inte felaktig, den är rätt placerad och jag är bara tacksam att jag fick en sån mild ban om jag ska vara ärlig, jag förstår såklart till 100% varför jag blev bannad och jag tror inte heller att bubblegum kommer godkäna den men det är värt ett försök, jag skulle verkligen inte lallat det var inte lite lall heller det var extremt oproffsigt och dumt av mig och skall aldrig ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har ett par bans som man kan se. men har blivit en mycket bättre rpar och ja har kört på servern extremt länge tror min första ban var 2021 september om jag minns rätt. men 90% av bansen är 1 dagar bans där det har vart små fel:
det här exemplet av min ban är verkligen inte så ja brukar rpa vet inte va jag tänkte med eller va jag gjorde, det var extremt oproffsigt och idiotiskt vet inte va ja tänkte me. fattar till 100% varfför jag är bannad, och vill tacka er för den milda bannen jag fick.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ALDRIG ha lallat, det var verkligen dumt och ber om ursäkt för min extrem låga rp och mitt oproffsiga sätt att rpa, lovar att jag kommer rpa bra och göra bra scenarion, så jag ber om en skans till men fattar såkalrt till 1000% om jag får sitta va den, tack på förhand! :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, man skall verkligen inte lalla då det förstör för alla inte bara mig utan dom jag rpar med också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka