Nekad elle474 | Medlem ansökning [Theobbb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elle474

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? elle474123!#0096

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Pärson som är 25 och han är snäll och han har alltid velat stå på lagens sida och hans mål är att bli polis men nu så är han en vanlig person förutom att han har en bror och en pappa men mamman var kriminell och blev tagen av polisen sedan har han aldrig varit på lagens sida men lite mer om han. Han är en väldigt trevlig person men en som är lite virrig men han är en glad prick för de men han har blivit väldigt mobbad för han är så fattig men de hindrar inte han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men en bra RP nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man är redo att göra kompromisser, samarbeta och till och med agera på ett sätt som kan leda till ens egen förlust, om det skulle göra upplevelsen mer spännande eller underhållande för alla inblandade. Det handlar om att ha en öppen inställning och vara beredd att delta fullt ut i den gemensamma upplevelsen, oavsett utfallet för ens egna person.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja ha god don mot andra Lämplig profil

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på många andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag är mogen och kan rp bra

Tillbaka