Accepterad Elle | Medlem ansökning [Biggie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elle

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? 1.acc

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Gustavsson 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv, snäll, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alex Gustavsson växte upp i göteborg med sina syskon och föräldrar. Alex och hans familj hade det riktigt tufft och hade ej tillgång till så mycket pengar och varken hans mamma eller pappa hade ett jobb. Alex ville alltid hjälpa sin familj med pengar. Alex vänner va ej de bästa vännerna man kunde ha de gjorde mycket bus som tillexempel sno bilar snatta osv. En dag så knackar någon på alex och alex öppnar och där står hans kompisar och frågar om han vill hänga med ut. Hans vänner hade kommit på en ide som de tyckte va smart. Iden va att sno bilar och sedan sälja delarna. Alex visste att det var fel men visste att han behövde göra det till sin familj. De bryter sedan i en bil och tar av flertals delar. Efter några timmar gömmer de alla delar nära en skog och sedan drar alla hem. Dagen efter drar det tillbaks och hämtar delarna i en påse och sedan säljer de. De tjänade riktigt bra på det och alla var riktigt stolta. De drog sedan hem och Alex hade berättat tidigare att han hade börjat jobba i en verksta till hans mamma så att det inte skulle varit konstigt att han fick pengar från ingenstans. Han ger då pengarna till hans mamma och berättar ingen mer. Efter några år så har hela familjen skaffat jobb och de har råd för mat och allt som behövs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög samt social rp och se till så att alla jag rpar med har exakt lika kul som jag har i varje scenario jag deltar i. Samt så kommer jag ha en unik karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte måste vinna varje scenario för att det ska vara kul. Man kan fortfarande ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming - Rpar ej på skadorna eller spelar för makt och pengar. Suntförnuft - Man ska tänka realistikst som om det vore irl. Fearrp - Du ska värna efter din karaktärs liv. NLR - Du får inte komma ihåg något om du har dött i ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka