Accepterad elle.. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elle..

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198864302715

Ditt Hex-ID: 110000135e2827b

Vad är din discord tagg? elle#2165

Vem var det som bannade dig? limpis

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 23dfdf71-df3a-41f5-bf5a-.pngffebb23801e5.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skött på en öppen gata där det kom en bil och stog och vänta på rödljuset. sedan la jag 2 skott på bilen som skött/rikta på oss flertal gånger sedan körde från platsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. någon var på tvätten och skulle tvätta lite pengar vi kör fram till han och direkt kör han ifrån oss. sedan får vi stopp på han och frågar vad han gör och så säger han är det bloods sa vi ja, då vi får svar jag skjuter mott bloods då väljer vi att köra efter han och skulle kidnappa han men när vi riktar så hoppar han inte ut. så då väljer vi att göra ett nytt försök men då lurar han in oss i en gränd och tar sönder rutan. sedan backar vi ut och låter han komma ut sedan så skött vi han innan han skött oss. sedan kör där ifrån till lite innan torget och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nä den är inte felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigaste ban var för lite mer än ett år sedan så minns inte det. men har lite banns sedan dess som är felplacerade men det är 1år sedan jag blev korrekt bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte skjutit han framför personen som stog vid rödljuset. och väntat till det var klart på platsen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte vara på platsen för länge

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka