Accepterad Elle.10 | Medlem ansökning (Fillemannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elle.10

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? elle#1757

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2010

Berätta om din karaktär. han heter per andersson. Han har lite rötter från albanien. per föddes i albanien men bara när han var 4 år så flyttade hela hans familj till sverige. per har en brorsa som heter losse andersson och en pappa minken andersson och per mamma dog när per bara var 8 år. per är lite små kriminell men inte så han vill göra rån. när per växte upp var pengar ett problem i familjen för när mamma dog så haden pappa minken svår med bara ett jobb och inte så bra betalt. så på kvällarna så losmet se och per ut för att råna folk eller bara fixa pengar till familjen. Men per hade också problem i skolan han hade inte så bra betyg men per brydde inte sig om det. när per fyllde femton så fick han en moppe. per blev så glad så varje dag efter skolan så meckade han med den. efter ett tag så blev han så bil och motorcykel intresserad så hela hans rum var fyllt med bilder av bilar och motorcyklar. när per fyllde 18 fick han ett erbjudande på att jobba på en bilfirma och han sa ja. nu var inte pengar för familjen men per drömde om han favvo bil hela nätterna långa bilen per älskade mest av allt var en porsche 911 turbo. när per fyllde 21 år så hade han samlat i tre år får hans favvo bil och så 2021 så köpte han sig en porsche 911 turbo och senaste året har det inte hänt så mycket bra jobbat på som vanligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Då jag har en hög rp och vet hur man ska rp. Jag har rp på många servrar och har då en bra erfarenhet om rpandet. Jag är alltid glad än vad som händer och det som sker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela 100% rate. Att tillexempel att om du bli kidnappad så ska jag inte f8 quita för att jag inte ska tappa min saker istället spela så det blir det roligt scenario där några kidnappar mig och att alla tycker det är roligt.

Hur hittade du Unive? mina kompisar tipssade om det och sa att det var en bra server och har spelat en stund uttan wl och tycker det är en riktig bra rp server och roliga spelare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka