EllA.2
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ella
Ditt discordnamn: ella.k#0001
Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2008
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff då jag har endå ganska bra erfarenhetet inom staff, jag är inte respektlös mot anda sitter inte och skriker och folk prata lugnt sitter inte och skrattar åt någon, jag ska bli staff för att jag mycket inom staff arbetet, jag vill få bort allt lallande på servern och olika slags regelbrott som jag vet många gör.. varför jag ska just bli staff är för att jag är mogen och vill hjälpa så många som möjligt och vill hjälpa servern så mycket som möjligt. Jag som staff kan också säga ifrån när det går övergränsen
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu när det är sommarlov spelar jag ganska mycket så nästan varje dag länge
Hur länge har du spelat på Unive? Inte så länge men har en bra erafenhet inom staff
Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte här men på andra servers har jag varit staff. Det finns en hel den kommandon man kan använda sig utav /revive
/noclip (för att flyga runt osynligt genom väggar och mark)
/bring (för att tpa någon till där du är)
/banhistory
/kick (för att sparka en spelare)
/freeze (för att frysa en person)
/unban
/spec (för att spectata någon)
/svban (för att banna någon)
/revive ID (för att återhämta någon)
/goto (gå till id) ID
/dv (tar bort ett fordon)
/ban
/setjob ID (för att ge id ett jobb, som exempelvis meko anställd)
/skin
Mina erfarenheter är att jag kan väldigt mycket om kommandon och hur man beter sig osv har både sett och jobbat som staff så vet hur man gör osv
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation
Ditt discordnamn: ella.k#0001
Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2008
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff då jag har endå ganska bra erfarenhetet inom staff, jag är inte respektlös mot anda sitter inte och skriker och folk prata lugnt sitter inte och skrattar åt någon, jag ska bli staff för att jag mycket inom staff arbetet, jag vill få bort allt lallande på servern och olika slags regelbrott som jag vet många gör.. varför jag ska just bli staff är för att jag är mogen och vill hjälpa så många som möjligt och vill hjälpa servern så mycket som möjligt. Jag som staff kan också säga ifrån när det går övergränsen
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu när det är sommarlov spelar jag ganska mycket så nästan varje dag länge
Hur länge har du spelat på Unive? Inte så länge men har en bra erafenhet inom staff
Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte här men på andra servers har jag varit staff. Det finns en hel den kommandon man kan använda sig utav /revive
/noclip (för att flyga runt osynligt genom väggar och mark)
/bring (för att tpa någon till där du är)
/banhistory
/kick (för att sparka en spelare)
/freeze (för att frysa en person)
/unban
/spec (för att spectata någon)
/svban (för att banna någon)
/revive ID (för att återhämta någon)
/goto (gå till id) ID
/dv (tar bort ett fordon)
/ban
/setjob ID (för att ge id ett jobb, som exempelvis meko anställd)
/skin
Mina erfarenheter är att jag kan väldigt mycket om kommandon och hur man beter sig osv har både sett och jobbat som staff så vet hur man gör osv
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation
Senast ändrad: