Accepterad Elkan | Medlem ansökning (POPSMOKE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elkan

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198969615470/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? Elkan#0642

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Miguel Grönberg, jag är 30 år gammal och kommer från Colombia. Miguel är uppväxt ur en fattig familj i ett utsatt område i Colombia. Han behövde börja försörja sig själv redan vid tidig ålder eftersom familjen inte klarade av den ekonomiska biten. Miguel behövde då komma på en plan för att tjäna ihop snabba pengar, han valde då att börja sno från den lokala marknaden i byn. Från 5 års ålder fram till 13 var Miguel tvungen att stjäla från marknaden för att kunna överleva. Miguel var trött på denna livsstil, han ville bli rik. Miguel ville satsa högre, han ville börja med att råna butiker men sedan jobba sig uppåt mot det mer grövre och lönsammare, banker. Han började med butiker vilket gick bra, Miguel fick sina snabba pengar men lockades fortfarande av känslan att det fanns banker att råna. Vid 25 år hade Miguel kunnat köpa sin första lägenhet, bil och fått en tjej vid namn Maria. Vad skulle man mer kunna önska sig som 25 åring kanske andra tycker, men Miguel hade andra tankar. Miguel drog ihop ett gäng barndomsvänner som hade tagit samma väg som honom, berättade att han ville tjäna stora pengar. Alla blev frestande av erbjudandet och gick med på det. Miguel hade nu sin egna "liga". Miguel och hans vänner jobbade på hårt, började med den minsta banken och jobbade sig uppåt. Dom var nu välkända över hela Latin Amerika för sina rån och väldigt respekterade. Miguel och hans polare tyckte om känslan av respekt men även alla pengar som rånen gav så dom fortsatte att köra på. Dom var nu kända över hela världen, rånarna som aldrig åker fast publicerades då i Sverige. Flera olika kriminella organisationer i Sverige men speciellt just en MC klubben Old Riders MC. Klubben sökte då upp Miguel och gav han ett erbjudande, Miguel skulle få jobba åt dom. Han skulle få mer professionella medhjälpare vilket då ger han chans till mer pengar. Miguel tänkte inte ens på saken utan sa ja direkt. I Colombia fick han lämna allt han hade byggt upp men även familj, vänner och Maria. Miguel tänkte då på vilken anledning han startade det kriminella livet för, pengar.

Han är en glad positiv kille som ser glatt på livet, Miguel har ett hett temperament och kan lätt bli arg på grund av sin ADHD. Miguel är bra på att hantera stress vilket han har fått genom sina rån, Miguel går alltid in i saker helhjärtat och får saker gjort, han är väldigt social och pratglad. Miguel är inte så hård mot andra utan väldigt lugn och förstående, Miguel är en väldigt lojal kille och skulle aldrig förråda sina bröder. Miguel är ofta glad men som sagt så kan hans humör skifta väldigt enkelt pga han ADHD, han är väldigt energi fylld och sprallig. När Miguel glömt sin ADHD medicin kan han bli som ett monster, arg, tjurig och väldigt trött.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har tidigare varit medlem på Unive men bestämde efter typ 2 års tid på servern att jag ville testa något nytt, efter någon månad nu så har jag märkt att Unive har den bästa formen av rp och den typen som passar mig bäst. Jag vill därför just tillbaka till Unive för att kunna visa på min rp nivå som är väldigt hög.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och bra kvalite av rp, jag är fullt medveten om alla serverns regler och kommer därför inte bryta mot det. Mitt mål är att fortsätta som min gamla mc karaktär Miguel och gå med i Old Riders då det var Lost MC som jag var med i innan jag bytte server. Jag vill visa på min erfarenhet inom mc kulturen och att jag är väldigt bra på att rpa med det, både kriminellt och lagligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kan t. ex vara pwg2, att man spelar för makt och pengar. Om vi t. ex tar en driveby, jag åker förbi med en bil, dödar en person och hoppar sedan ut för att ta personens kropp och loota den. Detta är att spela för makt och pengar, en driveby ska gå snabbt och smidigt, in och ut.

Hur hittade du Unive? Jag har ju då spelat på Unive i två år sedan innan, men jag hittade till servern genom streamers och två andra polare som spelade på den.

Tillbaka