Accepterad Elkan | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elkan

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198969615470/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elis Eklöf

Vad är ditt discord namn? Elkan#0642

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elkan Goat (valde det när jag var ny) Elkan Goat är född år 2000 i Stockholm och när han var 14 flyttade han till Unive. Elkan Goat var uppvuxen i en fattig familj och tog många fel vägar i livet. Elkans föräldrar hade inte råd med hyran i Stockholm och därför flyttade dom till Unive, Elkan var inte glad med flytten han grät hela bilresan mot Unive i deras skruttiga gamla Volvo 942 som Elkan senare tog över. Elkan lämnade allt bakom sig i Stockholm alla hans vänner, släkt och hans tjej. Elkans familj hade inga mobiltelefoner så han kunde inte ha så bra kontakt med sina vänner, släkt, och tjej. Av allt Elkan lämnade bakom sig blev han rätt deprimerad och ledsen, Elkan spenderade mesta tiden i sitt rum gråtandes som ung. När Elkan blev 18 fick han som sagt deras Volvo 942 och där började hans intresse för bilar. Elkan drömmer om att få äga en Mustang GT och bli bil mekaniker. Elkan drömmer även om en fet villa ända sen han var ett barn

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på den här servern ett tag, och märkte att man kan göra väldigt mycket mer om man är medlem, sen så kan man få ett bättre jobb som bil mekaniker i detta fall, då kommer jag kunna sprida mer glädje på det jobbet än vad man kan göra på t.ex postnord, kommer träffa nya vänner man nån dag kanske träffar IRL. Jag kommer förbättra community och utveckla mig själv inom rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på Unive ett tag och gillar verkligen denna server, jag tycker att Unive är Sveriges bästa rp server och har alltid väldigt kul när jag spelar på Unive. Jag tycker mycket om alla bilar och sånt som finns på Unive och det blir väldigt verkligt när man spelar!

Hur hittade du Unive? Jag kollar bland annat på streamern COSMO BT och har tidigare spelat på Unive men tappade sen intresset för Fivem men har nu börjat spela igen mycket nästan varje dag ett par.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha kul och träffa nya vänner samt ha ett bra seriöst rollspel. Jag vill träffa nya vänner och ha kul inom rollspel men ändå seriöst. Jag vill och kommer förbättra Unives community. Mitt mål är även att kunna få jobba som bil mekaniker som har varit ett intresse under en längre period. Jag vill vara seriös som sagt och ha kul. Jag ska alltid följa reglerna som jag har läst på väldigt mycket. Jag tänker inte bara på mig själv därför tycker jag att det är viktigt att när folk spelar på Unive så ska man ha kul därför ska vill jag förbättra servern och få den ännu roligare inte bara för mig själv utan andra med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna bli rik och skaffa snygga bilar och ett stort fint hus. Jag vill bli bil mekaniker om jag får medlemskapet beviljat. Jag vill förbättra servern och få den roligare för alla som sagt. Jag ska alltid följa reglerna inom Unive på alla plattformar som discord erat forum och ingame.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive och har gjort det ett tag.

Vidare till muntlig intervju! Lycka till!!!

dc = Lallar3n#5445

Servervakt

Medlems ansvarig

flower.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka