Nekad Elkan | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elkan

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198969615470/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c29746e

Vad är din discord tagg? Elkan#0642

Vem var det som bannade dig? Någon moderator.

Hur lång tid var din ban? 60 min.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: ~pz moderator.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För enligt dom bröt jag mot reglerna men det var folk som stod på min bil och var kaxiga och pissade på bilen så jag puttade ned dom från blien vilket jag tycker är rätt, jag kan ju inte låta dom pissa och stå på biltaket och vandalisera min bil och det tror jag ingen skulle göra irl heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sälja min bil sedan kommer det ett gäng grabbar och säger att min bil är ful osv. Sedan kommer grabbarna tillbaka och kaxar mer och ställer sig och pissar och slår på bilen och ställer sig på taket. jag försöker putta ned killen på taket och blir bannad men det står ingen anledning varför jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban pga av att jag skulle inte ha låtit folk stå och pissa, slå och hoppa på mitt biltak irl och därför tycker jag inte att jag skulle vart bannad på servern heller.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket av dom bannsen och dom handlade om småsaker som jag har lärt mig att ALDRIG göra igen. T.ex att ha igång /sme i fel tillfällen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker att jag agerade rätt och som man skulle göra irl så jag tycker att bannen var felaktig och att jag gjorde rätt. Inann jag försökte putta ned killen på taket så varnade jag han flera gånger och bad han vänligt att kliva ned.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men jag tycker som sagt att jag gjorde rätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka