Accepterad Elkan | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elkan

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad heter du på discord? elkan1312

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar på min kriminella karaktär Miguel Grönberg. Nedan skriver jag tiderna jag brukar spela på unive och min karaktär "Miguel Grönberg"
Måndagar: 16:00 - 22:00
Tisdagar: 16:00 - 22:00
Onsdagar: 16:00 - 22:00
Torsdagar: 16:00 - 22:00
Fredagar: 16:00 - 06:00
Lördagar: 10:00 - 06:00
Söndagar 10:00 - 23:00

Detta skiftar ju då såklart beroende på lov osv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Fick min första medlems roll den 3 september 2021. Sen har jag varit på Unive i omgångar, men nu har jag varit medlem på unive sedan den 21 juni 2023.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 gånger 1690139974719.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffs, servervakter är "vanliga" spelare som rpar men har perms till att ressa, svbanna, kicka osv. Servervakter rpar normalt men om en servervakt till exempel ser en person tjuvkoppla en bil mitt på piren kan hen kicka den personen för i detta fall sunt förnuft. Skillnaden mellan servervakter och staffs är att staffs kan gå in i noclip och leta efter regelbrott på servern medans servervakter låter regelbrotten "komma till sig" och ger åtgärder utifrån det.
I det stora hela är alltså servervakter till för att underlätta för staffs så att dom slipper banna, kicka, ressa osv och istället kan fokusera på annat som finns att göra för dom.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har tidigare varit servervakt och känner att det är en väldigt viktig och bra roll vi har på unive. Jag vill hjälpa till att underlätta för staffs då jag tidigare har varit staff och jag vet om att det kommer mycket reports om att folk vill ha revive osv. Jag tänker att ifall vi har fler servervakter på servern så kommer det att underlätta för staffs att t. ex kunna specca stora scenarion istället för att gå på små reports som att folk t. ex dör av bugg.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är att man använder sina sv perms i syfte att exempelvis vinna ett scenario. T. ex ifall jag är i ett skottlossnings scenario och slår igång /toggleid för att kunna se vart personer är genom väggar, eller t. ex om jag blir rånad och väljer att göra /kick för att vinna scenariot. Sv rollen är till för att servern ska förbättras och inte för att man själv ska "vinna" ett scenario.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka