Nekad Elkan | Ansökan till Servervakt [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elkan

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad heter du på discord? Elkan#0642

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag rollspelar på min kriminella karaktär "Miguel Grönberg" där jag är del av gänget Nortenos. För tillfället så spelar jag rätt så mycket, cirka 2-3 timmar om dagen på vardagarna och oftast mer på helgerna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag gjorde min första whitelist ansökan den 26 April 2021 vilket blev nekat, den 3 september 2021 så testade jag att ansöka igen och fick den godkänt så sedan den 3e september 2021 så har jag spelat på Unive!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 gånger, varav en felaktig och blev borttagen direkt efter. Alla dessa bans är från väldigt lång tid tillbaka där jag var rätt så ny till rpn i sig. Nu har jag utvecklat en mycket bättre rp nivå och är medveten om alla serverns regler vilket har resulterat i att jag inte fått någon mer ban. https://cdn.discordapp.com/attachments/979103547188711445/996061048983527556/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffs, servervakter är "vanliga" spelare som rpar men har perms till att ressa, svbanna, kicka osv. Servervakter rpar normalt men om en servervakt till exempel ser en person tjuvkoppla en bil mitt på piren kan hen kicka den personen för i detta fall sunt förnuft. Skillnaden mellan servervakter och staffs är att staffs kan gå in i noclip och leta efter regelbrott på servern medans servervakter låter regelbrotten "komma till sig" och ger åtgärder utifrån det.
I det stora hela är alltså servervakter till för att underlätta för staffs så att dom slipper banna, kicka, ressa osv och istället kan fokusera på annat som finns att göra för dom.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har tidigare varit servervakt och känner att det är en väldigt viktig och bra roll vi har på unive. Jag vill hjälpa till att underlätta för staffs då jag tidigare har varit staff och jag vet om att det kommer mycket reports om att folk vill ha revive osv. Jag tänker att ifall vi har fler servervakter på servern så kommer det att underlätta för staffs att t. ex kunna specca stora scenarion istället för att gå på små reports som att folk t. ex dör av bugg.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är att man använder sina sv perms i syfte att exempelvis vinna ett scenario. T. ex ifall jag är i ett skottlossnings scenario och slår igång /toggleid för att kunna se vart personer är genom väggar, eller t. ex om jag blir rånad och väljer att göra /kick för att vinna scenariot. Sv rollen är till för att servern ska förbättras och inte för att man själv ska "vinna" ett scenario.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top