Nekad elizit | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elizit

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/real_vain/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Brolin

Vad är ditt discord namn? elizit#7605

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Oskarsson är 20 år gammal och fyller år den 30 maj. Filip har sedan han var tonåring gjort småbrott så som snattning, sno cyklar mopeder osv vilket har lett till stora brott så som personrån, olaga hot, vapeninnehav osv. Filip är eftertraktad i Malmö utav flertalet större gäng och valde därför att flytta sin business till en annan stad. Filip är en person som är väldigt respektfull mot äldre och när han möts av folk med respekt, men blir väldigt lätt irriterad när han bemöts med kränkningar osv, detta är pågrund av Filips diagnoserade ADHD.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag kommer att vara en väldigt bra RP spelare, har spelat väldigt mycket ESX under gamla tider, vart även Admin på Kungsörnen som hade runt 300 medlemmar, så jag skulle vilja säga att jag är en väldigt erfaren och duktig rollspelare och skulle vilja bidra med det på Unive.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Unive? Tittade bara igenom fivem servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelandet är att jag ska bli en person som alla vet finns, att jag kan vara väldigt farlig men har även väldigt mycket respekt osv, mitt mål är att bli störst med andra ord.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar på Stockholm Emergency Clan, det är en FX clan och därav konkurerar ej med denna server.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top