Accepterad Elixsy | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elixsy

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? !Elixsy#7896

Ange ditt födelsedatum 5 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Typ 2-3 tim per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger, kunde inte bifoga bilden

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hjälpa till med saker som staffs inte ser eller liknande som t.ex att kicka folk för att dem lallar, skriver ooc i scenarion och helt enkelt vara en extra hjälp till servern. En servervakts kan även hjälpa till med att dva bilar som står mitt i vägen som folk har övergett som blockerar vägen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa till med att hålla den bästa rp nivån på serven och dva bilar som står blockerade, jag ser väldigt ofta folk som begår regelbrott som jag ofta skriver en help om eller hoppar support och jag vill gärna kunna hjälpa till med att banna/kicka dem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse för mig är att t.ex. ressa mig själv eller någon annan i ett scenario när jag dör och att kicka eller banna folk för att jag inte orkar med dem t.ex. Abuse eller korruption är inte okej och är ett grovt regelbrott som jag absolut inte kommer begå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka