- Meddelanden
- 172
- Reaction score
- 7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sky club
Vad heter du IRL? Elis
Vad heter du på discord? Elivic1
Hur gammal är du? 19
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelet ungefär 2 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla det genom att ha öppet klubben även på vardagar och helger för dom som känner sig lite extra fest sugna och jag kommer även se till att klubben skjöts och öka kundernas nöjdhet och även få in fler kunder och ha en aktiv och bra annons för att fler ska komma till klubben och känna sig välkomna för en mycket trevlig kväll, man ska känna att det är roligt att komma till klubben och att alla är välkomna för en trevlig natt/fest.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har jobbat på galaxy flertals gånger även varit anställd på sky club en gång innan och har jobbat inom de flesta yrken här på unive, jag tycker att jag hade varit väldigt passande för detta yrket och jag har bra koll på hur man sköter en klubb då min vän irl är ägare av en klubb, jag har även jobbat irl på hans klubb.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne 4-5 timmsr om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej verkligen inte
Har du läst våra Regler? Yes det har jag
Vad heter du IRL? Elis
Vad heter du på discord? Elivic1
Hur gammal är du? 19
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelet ungefär 2 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla det genom att ha öppet klubben även på vardagar och helger för dom som känner sig lite extra fest sugna och jag kommer även se till att klubben skjöts och öka kundernas nöjdhet och även få in fler kunder och ha en aktiv och bra annons för att fler ska komma till klubben och känna sig välkomna för en mycket trevlig kväll, man ska känna att det är roligt att komma till klubben och att alla är välkomna för en trevlig natt/fest.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har jobbat på galaxy flertals gånger även varit anställd på sky club en gång innan och har jobbat inom de flesta yrken här på unive, jag tycker att jag hade varit väldigt passande för detta yrket och jag har bra koll på hur man sköter en klubb då min vän irl är ägare av en klubb, jag har även jobbat irl på hans klubb.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne 4-5 timmsr om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej verkligen inte
Har du läst våra Regler? Yes det har jag