Accepterad elivic1 | Ban Överklagan [Maionais07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elivic1

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127775227/

Ditt Hex-ID: 11000014596c7fb

Vad är din discord tagg? Elivic1

Vem var det som bannade dig? Maionais

Bild på banmeddelande: IMG_0152.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte rpa på skador vilket jag ALLTID brukar göra men just i denna situation så var jag lite stressad och tänkte inte riktigt på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi stod vid macken vid brandstationen och därefter började vi ett efter följande och efter det så kom vi vid en tunnel typ o där krocka vi lite lätt in i en stolpe men sen körde vi på som vanligt och vi tappade efter följandet och sedan åkte vi bara till vårt gäng hus därefter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej tycker inte det var en felaktig ban o jag förstår och kommer ta med mig det här, såg ba fram emot att rpa ikväll för det är sista kvällen på hela veckan jag kan rpa för jag åker iväg på måndag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte haft så många bans innan mest bara sunt bans typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle rpat på skador och använt mig av /me

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, det va fel gjort av mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, jag la in en bild på bannen o en vanlig svart bild för det stod att de blev ngt fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka