Nekad -eliterayan- | Ban Överklagan [Persson!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: 11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? eliterayan

Vem var det som bannade dig? Persson

Bild på banmeddelande: Skärmbild (13).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte rpar skador efter krock. Jag var så fokuserad på att komma fram till min destination eftersom någon ringde till polisen och sa att det var grov skottlossning, så jag var helt fokuserad på det och glömde rpa mina skador efter krocket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg till en grov skottlossning med min polisbil. det var prio 1 så jag behövde köra snabbt till scenarion. Jag råka köra nära en kant och så tappade jag kontroll över bilen. Jag hoppade ut ur bilen för att springa till skottlossningen. Men en mekonomen bil kom och fråga och jag ville ha min bil fixad, så jag sa ja, och det var då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, Jag hoppas och ber att ni ger mig en till chans, det var dåligt av mig men jag var så fokuserad på skottlossningen så jag glömde. plus jag behövde oxå ropa i radion så jag var fokuserad på helt andra grejer. men jag lovar om ni ger mig en till chans så kommer detta ALDRIG uppstå igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag metade lite med min vän. men jag har aldrig gjort det sän det hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte riktigt eftersom jag var helt fokuserad på något helt annat. men om ni snälla snälla ge mig bara en chans till, då lovar jag att jag inte kommer glömma igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte vara helt fokuserad på en sak och glömma en annan viktig sak.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka