Accepterad -eliterayan- | Ban Överklagan [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: 11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? eliterayan

Vem var det som bannade dig? Deckz

Bild på banmeddelande: Skärmbild (32).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Deckz valde att banna mig eftersom jag kallade en person för "icke medlem" efter att han försökte slå mig, jag erkänner att det var fel men jag hade hört andra personer säga samma sak till andra personer, jag säger inte det för att försvara mig själv, jag har fortfarande gjort fel, och jag hoppas verkligen att du kan förlåta mig Deckz.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag sprang runt polisstationen med mina kompisar, sen när jag skulle springa förbi en kille så försökte han slå mig men han kunde inte eftersom han inte var medlem, så jag tog dumma beslutet och kallade honom för "icke medlem" de var riktigt fel av mig och jag kommer aldrig göra om det, jag lovar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel, att kalla någon för "icke medlem" är oacceptabelt, det är både elakt och inte snällt mot personen man kallar det ordet för. Plus det räknas som mild OOC vilket är emot Unives regler och är inte tillåtet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som jag sa i min förra forum, jag skäms verkligen och säga att jag har blivit bannad många gånger innan detta, men jag har blivit bannad för vdm, det var när jag var ny till spelet, men nu har jag tagit lärdom av det och jag har aldrig gjort det sen dess. Jag försöker mitt bästa med att ha en bra och stabil rp nivå, men jag måste träna ännu mer, det innebär att jag måste lägga mer tid på att bli bättre på att förstå reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 100%, jag hade kunnat vara tyst och inte kalla killen för "icke medlem" så skulle detta aldrig hända mig. jag vet att du kanske inte kommer bry dig så mycket men jag har verkligen ingen ting att göra på min fritid än att gå till skolan sen komma hem och spela Unive. Jag säger detta för att du ska bara veta om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig några saker av denna ban, 1a saken jag lärt mig att man inte ska kalla någon för "icke medlem" eftersm det räknas som mild OOC. 2a anledningen är att det kan vara elakt mot personen som blir kallad för de. Det är också dålig rp nivå när man går runt och kallar folk för "icke medlemmar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka