Accepterad elis9524 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elis9524

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128582574/

Ditt Hex-ID: steam:110000145a319ae

Vad är din discord tagg? elis9524

Vem var det som bannade dig? Reclexx

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-19 144647.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dom bannade mig för att jag gick in på en annan server och det är då en regel att man icke får göra, jag förstår varför jag blev bannad och alla staffsen gör ett otroligt jobb

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt hemma vid min dator och chillade och såg shit jag borde kanske kolla in en annan serven och bara testa men det var ett stort misstag jag vet ej vad jag gjorde och insåg det finns icke nån annan server som unive alla på den andra serven staff abusade, men här på unive så är det bara en bra rp nivå och det finns icke nån bättre server som unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det icke, jag förstår dom varför dom bannade mig det var ett väldigt dumt beslut av mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för VDM och sedan har jag tagit lärdomar av det och det klart alla gör ju fel i bland och man måste lärra sig av sina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag behövde icke joina en annan server eftersom det varju dumt av mig, jag skulle bara stannat på unive för jag visste in vad som skulle komma

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att man alltid ska stanna på servern och vänt tills det kommer nått roligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, blev också bannad i discorden

är endå en lojal spelare började spela 2022 och det var runt 5 månader sedan det hände

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka