Antagen elis9524 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elis9524

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Ditt discordnamn: elis9524

Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag är en person som bryr mig om vad andra tycker och inte bara en själv. För att Jag är en person som tar del av andras information och verkligen försöker mitt bästa att göra så att de fungerar för båda motparten. Och de bästa är att jag älskar att hjälpa med båda små och stora grejer enligt rpn. Och för att jag är en person som är väldigt aktiv. Och att jag bidrar med en rolig stund förfalla som rpar, och att jag jobbar på en professionellt sätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De jag jag inte tycker fungerar för tillfället är hur vissa staffs/ helpers sitter och farmar reports som t.ex att msn tar och bara öppnar en repoert och sedan stänger den. Och att ibland kan de vara väldigt lång tid för staffs att svara på reports då jag kommer att vara aktiv i att öppna reports och hjälpa folk på bästa sätt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om jag blir staff så hade jag försökt vara så aktiv som möjligt och ta reports direkt när jag ser dom så folk slipper vänta länge. Jag hade också försökt snacka med resten av staffsen och samarbeta mer så vi kan hjälpas åt. de som jag tycker är de viktigaste är att jag och mina andra staffs om jag blir staff då ska göra så att de verkligen får hjälp och att vi ska lyssna på vad spelarna har och säga såklart

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? De jag jag inte tycker fungerar för tillfället är hur vissa staffs/ helpers sitter och farmar reports som t.ex att msn tar och bara öppnar en repoert och sedan stänger den. Och att ibland kan de vara väldigt lång tid för staffs att svara på reports då jag kommer att vara aktiv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag tänket mig att jag börjar att göra lite staff arbete och sedan ta och göra nått annat t.ex vara med kompisar sedan vid 16.00 tänkter jag mig att jag gör staff arbete till 24.00 men ibland kan de krocka såklart med privat livet men ska försöka att vara så aktiv jag kan

Hur länge har du spelat på Unive? sedan början av 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej, har alltid viljat men skulle ge de ett försök nu

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? (event, jobb)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka