Nekad Eliott [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexdree

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark
Vad heter du IRL? Alexander
Vad heter du på discord? Dadabada#6522
Hur gammal är du? 16
Hur många timmar har du på Fivem? 273
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker jag har vad som krävs för just detta yrke Båtbolaget är det yrket jag har jobbat som mest på och spenderat mest av mitt liv här på unive. Jag tycker båtbolaget är en väldigt trevlig plats att hänga på och chilla men även jobba.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter för jag har jobbat på båtbolaget i 1 månad och var anställd. Kan alla grunder för jobbet och vet exakt vad man ska göra när en kund vill köpa en båt. Jag kan en del om att vara chef också, jag vet hur man håller koll på kassan, lönen och rollen dom anställda har. Tror jag skulle vara en bra chef då jag kan mycket och hjälpa alla andra. Som chef håller man koll på alla anställda så att dom jobbar och inte bara är anställd för lönen. Som chef kollar jag hur många som har lagat fordon i slutet av kvällen. Om man jobbar bra i 3-4 dagar så kan man bli upphöjd till Anställd än Provanställd. Kanske en lön höjning också men det ingår med en ny Anställd roll. Så jag kan mycket om jobbet och ska hålla koll på alla. Jag kommer ta intervjuer 1-3 gånger per vecka för att få in ny arbetare men hålla hur många som arbetar till 15-16 personer. Dom som inte jobbar kommer jag skriva ett sms till på discord och fråga varför dom inte jobbar. Om det är skola och annat så kommer jag såklart behålla dom och tänka på dom varför dom inte jobbar så jag inte råkar sparka dom från jobbet. Om man inte kommer med ett så bra svar får man en varning att jobba lite iallafall och om man inte gör det då kommer jag nog sparka ut personen från båtbolaget och anställa en ny som ändå kommer jobba mycket. Men om man är borta länge så ska man skriva i längre-inaktivitet så chefen vet om att man är borta.
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter stephen dodo är 21 år gammal är nyligen inflyttad i staden och vill gärna hitta jobb och även ha roligt och kommunicera med folk vilket han inte har gjort i sitt hemland syrien. Dock har stephen dodo varit i staden i fem månader och kan flytande svenska. Stephen dodos pappa och mamma har dött i ett krig i syrien. Stephen dodo spelar både fotboll och handboll och tyckr bollsporter över lag är roligt. Stephen dodo har erfarenheter som ingen annan har och sticker ut från andra men även inte för mycket. Stephen är väldigt bra på att prata och kommunicera med folk han tycker kommunicera också är ett intresse för honom. Stephen dodo har ett motto med livet vilket han har fått från sin granne i syrien som pratar engelska livsmottot lyder "What you do for someone always comes back" vilket på svenska man kan förklara det såhär vad du gör för någon kan vara allt från dumheter eller ger någon en kram och är snäll kommer du få det tillbaka och behandla andra som du skulle vilja bli behandlad själv. Stephen dodo har även jobbat som chef i många andra yrken och vet vilket ansvar man bär på. Som jag sa innan är stephen dodo rätt så inflyttad men har varit i stan i mer än ett halvår får tolka hur ni vill men jag tolkar det som rätt så inflyttad.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne på Unive hyfsat mycket men ändå prioritera skolan före. På vardagar kommer jag nog vara inne mellan 16:15 till 21:00 (Om jag inte har läxor). På helger spelar jag nog under hela dagen men en liten paus för läxor. På helger: 10:00 - 13:00 Paus 15:00 - 23:00 på lördag och 15:00 - 21:30 på söndagar typ.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ag skulle verkligen spela vidare på Unive då det är en bra RP server med roliga och duktiga spelare.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!
Har du läst våra Regler? Flertal gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka