Nekad elioncelja | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elioncelja

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arbion

Vad är ditt discord namn? abbe1010 #9490

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Abbe Nyman är ny i staden och är 23 år gammal. Abbe har tidigare haft ett tidigare dåligt liv med inga pengar, och jobbat dåliga jobb för att försörja iallafall lite pengar till hans familj men han har stora planer för framtiden, Han sträver för att bli rik men tyvärr råkade Abbe bo på det mindre bra stället i sin före detta stad och råkade då komma i kontakt med olika kriminella personer som i smyg som bara ville att Abbe skulle hänga med i det kriminella livet eftersom hans styrka och hur smart han är. Han kände sig väldigt otrygg i området och bestämde sig för att flytta därifrån. I den nya stan har däremot Abbe fått det ännu tuffare. Hans bästa vän Mohamed dog i en skottlossning och Abbes hem har blivit rånat ett flertal gånger.
Många känner igen Abbe på hans stil och levnadssätt. Han gillar märkeskläder och dyra bilar som ingen annan. Men på sistone har väldigt få sätt Abbe och dem som har sett honom beskriver han som väldigt märklig och stressad. Han har sjunkit in i de kriminella livet och har fått många hot riktade mot sig och sina vänner. Kan Abbe klara sig ur detta oskadad eller inte....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag hade kunnat bidra med en seriös och rolig roleplaying till servern. Jag vill vara med och skapa spännande och häftiga scenarion, som är roliga för både mig och de i min omgivning. Jag tror jag hade passat väldigt bra på serverm eftersom min unika karaktär som alltid bidrar till en rolig och spännaande rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar eller tar beslut som den andra personen eller gruppen istället för en själv. Det handlar om att tänka på vad som är bäst för den andra personen och hjälpa dem att nå sina mål. Det kan vara en strategi för att bygga förtroende och samarbete. Och man ska spela så att båda har roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja ett exempel är ju copbait de är att man försöker få polisens uppmärksamhet, låt säga polisen är på gatan och väntar på trafikljus och du bara kör förbi mot rött ljus.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har tidigare kört massa andra RP servrar men inga har liksom uppfyllit alla mina kriterier för en rolig rp tills jag hitta massa videos på unive och det såg bra ut´, ett roligt rp med schysst staff.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej har fått med allt.

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk till ansökan du plagierade från:
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka