Accepterad Elioec | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elioec

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? elia

Vad är ditt discord namn? elioec

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: otto håkansson 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, unik och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag växte upp med min mamma och fick aldrig trefa min pappa för att han gick sin egna väg. valde att lämna mig och min mamma. jag har bara växit upp med min mamma har häller inga syskon som var där. det har varit tuft utan en pappa. jag och min mamma hade inte så mycket pengar och bodde i en fattig lagenhet som vi hyrde. mina framtids planer var att hjälpa min mamma och mig från denna fattig dommen och börja nåt nyt och lite bättre samte kuna visa till min pappa att allt är möjligt oav sett vart man startar. pappaan lämnade oss på grund av att vi inte hade så mycket och vill vara mest med sina vänner och dricka öl och sprit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och rolig RP, vara schysst mot andra och följa reglerna. jag spelar seriöst och försöker göra RP kul för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid måste vinna själv utan ibland låta dem andra vinna om det blire bättre RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har blivit bannad för OOC jag var retså ny till RP och viste inte så mycket om det. Men nu när jag har läst mer om reglerna och jag lärt mig mer om RP och unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM står för vehicle deathmatch det är då du använder din bil som ett vapen och dödar folk med det. RDM står för random deathmach alltså om du dödar nån utan en anledning. Meta gamig är när du och din vän sitter i ett call på discord eller nån anna platform som ni ger information till varandra när ni kör unive. Social RP är när du roll spelar som krim och om du ser dom du har krig med så hoppar du ut ur och sjuter på dem utan att du har pratat med dem och det leder till brist på social RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en kille som vill göra andras dag rolig, få nya vänner samt ha det rolig med andra personer.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka