Nekad Elimz | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elimz

Aktiv Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Elimz#8760

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yasin Andersson och är 23 år gammal samt har en dröm att bli en riktigt stor och känd kriminell. Yasin är en väldigt bestämd och smäller till när det väl gäller. Hans känslor är anpassade, framförallt humöret. Yasin är en väldigt lugn person och försöker att inte stressa men när folk inte är lugna och inte snälla mot Yasin kan han bli riktigt arg. Yasin föräldrar vad däremot inte som Yasin. De var jämnt sura på honom för att han ville bli en stor kriminell då hans båda föräldrar va poliser och ville verkligen inte att Yasin skulle bli en kriminell. De kunde inte ta hand om Yasin helt enkelt. Därmed valde l att flytta hemifrån vid 6 års åldern. Yasin bodde då på gatan för att han inte hade ett jobb att försörja sig med. Efter ett par veckor hittade några honom och då valde att ta hand om honom. det visade sig att dom var en av de största kriminella i världen. Yasin blev väldigt glad när han fick reda på de och han frågade dom om dom kunde hjälpa Yasin att bli lika stora som dom, såklart kunde dom hjälpa honom. När Yasin va 20 år så hade han lärt sig en hel del hur man är en bra kriminell, men en dag när Yasin va hemma i deras gäng hus så var hans kompisar eller dom som tog hand om dom då va på ett bankrån och när dom skulle fly från rånet så krockade dom i en bilkrasch och fördes direkt till sjukhus men tyvärr så dog alla på sjukhuset, Yasin blev såklart då jätteledsen men det stoppade inte han att uppnå sin dröm, Yasin ville göra dom som tog hand om honom stolta och valde då att fortsätta försöka bli en stor kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem för att jag har varit det innan men slutade spela och nu vill jag komma tillbaka och tänkte då att jag vill bli medlem och sen vill jag bli medlem för att jag vill höja/utveckla mitt rpande på servern och jag vill bli medlem för att det är ju inte jätte roligt att springa runt utan medlem och typ inte kunna göra något på servern, för det är ju roligare att va medlem och t.ex. vara krim eller ha ett roligt jobb på servern jag gillar och spela på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar (powergameing) och inte bara vinna, alla ska ha kul även den andra personen och inte bara en själv alltså att båda personerna ska ha roligt i ett scenario

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka