Nekad Elimz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elimz

Aktiv Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199479346049/

Ditt Hex-ID: 11000015a8b5381

Vad är din discord tagg? Elimz#7887

Vem var det som bannade dig? philip

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: af.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? har blivit unbannad, men ingen har unbannat mig på discorden än

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. har blivit unbannad, men ingen har unbannat mig på discorden än

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. har blivit unbannad, men ingen har unbannat mig på discorden än

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit unbannad, men ingen har unbannat mig på discorden än

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? har blivit unbannad, men ingen har unbannat mig på discorden än

Har du lärt dig någonting efter din ban? har blivit unbannad, men ingen har unbannat mig på discorden än

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

när jag försöker joina dcn står det som på bilden, är du säker på att jag inte är bannad?

Ja, då är det för att du har ett alt konto som är bannad på samma IP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka