Inaktuell Elimz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elimz

Aktiv Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: Elimz#8760

Ange ditt födelsedatum 9 Juni 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag redan har varit det och är erfaren mogen och bedömer bra som staff, jag tog staff rollen seriöst och var en schysst grabb. Jag vill också bli staff för att utveckla miljön på servern, vill få bort personer som inte följer regler, och om det behövs använda /ban eller /kick så tvekar jag inte. Det är kul och längta till något när man kommer hem och hjälpa folk och göra denna server till en bättre plats och förbättra rpn. Blev av med min staff innan för att jag metade i support, klockan var typ 6 på morgonen och lallade mest men såg mitt straff och har lärt mig av det, vill där med bli staff igen och visa att jag kan skärpa mig! Vill inte heller bli staff bara för att banna och så vill också skapa roliga scenarion och se till att alla har det roligt på servern. Hoppas vi syns.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Är väldigt aktiv!

Vardagar
Måndag: 15-22
tisdag: 14-22
onsdag:15-22
torsdag:15-22
fredag:16-03
lördag: 11- 04
söndag: 12- 22

Lov: 11- 03:00 varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag varit staff på denna servern men här är några kommandon:
togglename då ser du spelarnas namn över deras karaktärer.
/sqlban (id) (anledning) (längd) och det använder du om du ska banna någon i en tid du väljer själv
/svban (id) (anledning) det använder du om du ska banna någon i en timme
/sqlunban (hex id) Då unbannar man någon från servern.
/kick (id) (anledning) om du vill ge en person en varning
/ooc du skriver i en chatt som alla på hela servern kan se när du skrive tex sluta spamma twitter!
/freeze (id) du fryser en person.
/noclip du gör dig osynlig och så du kan flyga runt i luften detta kan vara bra att använda när du ska titta på något scenario.
/unfreeze (id) du gör så den personen du fryst inte är fryst längre.
/dv du tar bort en bil och det ska man använda om det har stått en bil AFK ett tag
/setjob (id) (jobb) det använder du om du ska ge någon ett jobb tex om någon har visat bevis på om hans jobb har buggar bort.
/sv då skriver du i en chatt som bara dom som är sv eller högre kan se
/sqlbanoffline (hex id) (anledning) (längd) då bannar man någon som är offline och inte har en bra rp
/skin (id) du ger en person skin menu så han eller hon kan ändra saker på sin karaktär.
/who (id) du kollar du upp var personen har för roller
/specoff du gör så du inte specar den personen längre.
/m (id) du skickar ett meddelande till en person som bara han eller hon kan se
/spec då får du upp en lista där du ser alla du kan speca.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle vilja jobba inom rp och support då jag redan har jobbat inom de områderna och kan in princip allt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka