Elijahs0303 | Polismyndigheten Ansökan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elijahs0303

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 30 Januari 2003

Vad heter du på discord? elijahh#4564

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? cirka 1500 på 2 olika konton ment runt 500 på detta

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer vara väldigt aktiv åtminstone några timmar om dagen

Vad heter du? elijah

Hur gammal är du? 26 IC (är 18 ooc, vet att det är 19 års gräns men är en väldigt seriös Rp:are och har spelat ganska mycket polis innan och tycker det hade vart väldigt kul. Är också väldigt mogen för att vara 18 och många tror jag är äldre än det.)

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag. jag kan simma väldigt långa distanser om de så krävs.

Varför vill du bli polis? För att det känns som det är väldigt många som bryter mot lagar osv i staden och därför vill jag hjälpa till att ordna till det men även för att jag tycker som sagt att det är väldigt kul att spela polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Värna om medborgarnas liv och göra allt för att förebygga att medborgare skadas i allt från misshandlar till trafik olyckor men även ha kul med kollegor och sätta stop för kriminaliteten. Jag har även känt att det är väldigt få poliser och därför vill jag ta chansen att hjälpa till och få en ändring på det.

Vad vet du om yrket i helhet? Ganska mycket skulle jag säga då jag kan lagen och har bra radiodisciplin men även så vet jag att det kan bli väldigt stressigt inom yrket osv men det är inget problem för mig. Jag vet även hur jag ska hantera min vapen och tjänstefordon och även olika situationer.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit polis innan faktiskt vilket har varit väldigt kul. Jag har tidigare jobbat som studerande och polischef och allt där emellan men det jag gjort mest är att spela undercover och som civil polis.

Hur är du som person? Jag är en väldigt lugn och trevlig person skulle jag säga och jag kan hantera order och kommunikation väldigt bra.

Är det något vi bör veta om dig? Nja det tycker jag väll inte då jag redan sagt det mesta.

Tillbaka