Accepterad Elie123 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elie123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/account/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elie

Vad är ditt discord namn? ET

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Berätta lite om en av dina karaktärer: min karaktär heter Grizzy och han har flyttat här i Unive eftersom han vill börja om ett nytt liv efter som i hans gamla stad så dog hans familj och han kommer hit nu för att skaffa en ny familj och vänner. Jag hade väldigt många dröm jobb och rädslor och liknade när jag var yngre och nu. Jag kan börja med när jag var yngre och då hade jag fotbollsproffs som mål. Jag hade drömmen och vara värdens bästa fotbollsspelare. Jag var livrädd för att bli täkt av skalbaggar och spindlar och jag är inte lika rädd för det idag men jag är lite små rädd över det på fritiden så spelade jag fotboll med alla mina vänner :Nu brukar jag vara med vänner hänga och träffa nya vänner. Jag e lite rädd för att bli rånad för det är ju många som har pistoler där. Jag har faktiskt inget dröm jobb nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag känner att jag kan göra serven till det bättre jag kan alla regler och jag är väldigt innsperad av unive jag har alltid gillat denna serven och jag ger mig aldrig för en jag har gjort serven till det bättre jag kmr oavsett inte ge mig för en jag blir medlem den här serven har varit enda stora mål att bli medlem jag även om jag inte blir medlem kmr jag aldrig ge mig jag kmr göra om det igen och igen!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? eftersom det e väldigt många kända personer som spelar här och jag har verkligen ett stort inflytande på andra serverar jag gillar verkligen den här serven och den betyder not för mig det ksk låter konstigt men det är det för mig

Hur hittade du Unive? första gången när jag började köra fivem så såg jag bara unive 334 spelare inne och jag fattade då den här serven ska jag gå in på

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara med i gäng och att hjälpa folk som i verkligheten ni kmr inte ångra att göra mig medlem jag beter mig som jag skulle vara i verkligheten

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli en del av unive som det var min egen server jag kmr inte svika er. vissa spelar för makt och pengar men inte jag även om jag är krim så kmr jag hjälpa fattigt folk som inte har någon mat

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är staff i 2 servrar men jag är med aktiv på denna server

Tillbaka